Правила повернення квитків

Повернення Відвідувачам Кінотеатру «Sky» грошових коштів за куплені та заброньовані квитки здійснюється відповідно до чинного законодавства України і цих Правил.

З Правилами повернення квитків Відвідувач може ознайомитися на інформаційній дошці (куточок покупця) Кінотеатру, на офіційному сайті kino-sky.com.ua або у адміністрації Кінотеатру.

З усіх питань виконання цих Правил можна звертатися до адміністрації Кінотеатру — на сайті Кінотеатру, на офіційних групах Кінотеатру у соціальних мережах, по телефону Кінотеатру, а також безпосередньо до адміністратора Кінотеатру.

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
  2. 1.1. Кінотеатр «Sky» здійснює продаж квитків на сеанси через каси Кінотеатру, через сайт Кінотеатру, а також за відповідними договорами.

    1.1.1. При купівлі Відвідувачем квитка через касу Кінотеатру касир зобов'язаний видати Відвідувачеві квиток.

    1.1.2. При купівлі/бронюванні квитків через сайт Кінотеатру Відвідувач отримує на вказану ним електронну пошту та/або у особистому кабінеті на сайті, відповідний електронний документ, а також SMS повідомлення, що містить унікальний цифровий номер, який підтверджує факт оплати квитків та який можна скопіювати (переписати), або роздрукувати, що надасть Відвідувачу можливість отримати у касі кінотеатру квитки на відповідний фільм.

    1.2. При поверненні Відвідувачам коштів за придбані квитки, співробітники Кінотеатру повинні дотримуватися чинного законодавства України і положень цих Правил.

    1.3. Касири Кінотеатру здійснює повернення Відвідувачам коштів за квитки, придбані через каси та сайт Кінотеатру (див п.2).

    1.4. Відповідальність за дотримання вимог цих Правил покладається на касира відповідного Кінотеатру.

    1.5. Квиток, отриманий Відвідувачем за запрошенням Кінотеатру поверненню не підлягає.

    1.6. У поверненні коштів за квиток може бути відмовлено у випадках, прямо передбачених цими Правилами та/або положеннями діючого законодавства (див п.2).

    1.7. Адміністрація Кінотеатру «Sky» залишає за собою право у будь-який час змінювати ці Правила.

  3. ПОРЯДОК ТА ПІДСТАВИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ЗА КУПЛЕНІ КВИТКИ
  4. 2.1. Повернення коштів за квитки, придбані через каси та сайт Кінотеатру «Sky», здійснюється з дотриманням наступних строків та порядку:

    2.1.1. При поверненні квитка, придбаного за готівку — повернення коштів Відвідувачу здійснюється у готівковій формі, у день виникнення обґрунтованої вимоги про повернення коштів (або іншої належної підстави відповідно до п.2.2 цих Правил), відповідно до вимог Закону України.

    2.1.2. Повернення грошових коштів за квитки, за які Відвідувачем було придбано через сайт, здійснюється у готівковій формі в касі Кінотеатру, у день виникнення обґрунтованої вимоги про повернення коштів (або іншої належної підстави відповідно до п.2.2 цих Правил), відповідно до вимог Закону України.

    2.2. Повернення коштів за придбані квитки здійснюється у відповідності до цих Правил, виключно у наступних випадках та з дотриманням наступних умов:

    2.2.1. Обґрунтована вимога Відвідувача.

    2.2.1.1. Обґрунтованою вимогою Відвідувача є вимога про повернення, пред'явлена не пізніше ніж за 30 хвилин до початку кіносеансу, на який був придбаний квиток, та за умови наявності у Відвідувача квитка. При відсутності квитка вимога про повернення коштів вважається необґрунтованою (безпідставною). Повернення грошових коштів у цьому випадку не здійснюється.

    2.2.1.2. Для здійснення повернення коштів за придбані квитки, сума яких перевищує 100 (сто) гривень, Відвідувач зобов'язаний надати документ, що засвідчує особу Відвідувача (паспорт, водійське посвідчення тощо).

    2.2.1.3. У випадку необґрунтованої вимоги Відвідувача про повернення коштів за придбаний квиток, касир зобов'язаний чемно пояснити Відвідувачеві причини неможливості повернення грошових коштів.

    2.2.1.4. Повернення Відвідувачеві коштів за обґрунтованою вимогою, пред'явленою не пізніше ніж за 30 хвилин до початку сеансу, здійснюється в повному обсязі — 100% від вартості квитка якщо квиток придбаний за готівку. Якщо квиток придбаний через сайт та сплачений за допомогою банківських платіжних карток, повернення коштів здійснюється в повному обсязі за виключення сервісного збору (2,5% від вартості замовлення).

    2.2.1.5. Повернення Відвідувачеві коштів за необґрунтованою вимогою, а також за обґрунтованою вимогою, пред'явленою пізніше ніж за 30 хвилин до початку сеансу, не здійснюється.

    2.2.1.6. Квитки, що були придбані через сайт Кінотеатру, можуть бути повернуті Відвідувачем не пізніше ніж за 30 хвилин до початку сеансу, в касі Кінотеатру.

    2.2.2. Помилка касира.

    2.2.2.1. У випадку, якщо Відвідувачеві, внаслідок помилки касира, був проданий квиток на інший сеанс і/або інше місце в кінозалі, вимога Відвідувача про повернення коштів за придбаний квиток розглядається незалежно від часу звернення Відвідувача, але не пізніше ніж протягом 20 хвилин з початку кіносеансу, на який було продано квиток, за умови наявності у Відвідувача квитка.

    2.2.2.2. У випадку продажу Відвідувачеві квитка на інший сеанс і/або на інше місце в залі для глядачів, касир зобов'язаний негайно викликати адміністратора та/або старшого касира, який безпосередньо приймає рішення і проводить повернення коштів за придбаний квиток.

    2.2.2.3. Повернення коштів Відвідувачеві у випадку помилки касира здійснюється в повному обсязі — 100% від вартості квитка.

    2.2.2.4. Після повернення Відвідувачеві коштів за придбаний квиток, Відвідувач має право придбати квиток на обраний ним інший сеанс і/або інше місце, за умови наявності вільних місць.

    2.2.3. Скасування сеансу або перенесення часу проведення сеансу.

    2.2.3.1. У випадку скасування сеансу або перенесення часу проведення сеансу, вимога Відвідувача про повернення коштів за придбаний квиток розглядається лише до часу початку сеансу, за умови наявності у Відвідувача квитка.

    2.2.3.2. У випадку скасування сеансу або перенесення часу проведення сеансу, касир безпосередньо здійснює повернення Відвідувачам коштів за квитки, придбані на такий сеанс.

    2.2.3.3. Повернення коштів у випадку скасування сеансу або перенесення часу проведення сеансу здійснюється в повному обсязі — 100% від вартості квитка якщо квиток придбаний за готівку. Якщо квиток придбаний через сайт та сплачений за допомогою банківських платіжних карток, повернення коштів здійснюється в повному обсязі за виключенням сервісного збору (2,5% від вартості замовлення).

    2.2.4. Форс-мажорні обставини.

    2.2.4.1. У випадку скасування сеансів або перенесення часу проведення сеансів внаслідок припинення роботи Кінотеатру за форс-мажорними обставинами (напр., при екстреній евакуації Відвідувачів у разі пожежі, повідомлення про замінування тощо), повернення коштів за придбаний квиток здійснюється виключно після відновлення нормальної роботи Кінотеатру.

    2.2.4.2. Повернення коштів за квиток, придбаний Відвідувачем під час екстреної евакуації (а саме у часовий проміжок між оголошенням евакуації та відновленням нормальної роботи Кінотеатру), адміністрацією кінотеатру не здійснюється.

    2.2.4.3. Повернення коштів за придбані квитки здійснюється за умови наявності у Відвідувача квитка, в касі Кінотеатру у робочий час. При відсутності квитка повернення грошових коштів не здійснюється.

    2.2.4.4. Повернення Відвідувачам коштів за квитки, придбані через касу Кінотеатру за готівку, здійснюється касиром з дотриманням пункту 2.1.1 цих Правил.

    2.2.4.5. Повернення коштів Відвідувачам коштів за квитки, придбані через касу Кінотеатру за безготівковою оплатою (платіжною карткою), здійснюється у відповідності до пункту 2.1.2 цих Правил.

    2.2.4.6. Повернення коштів у випадку форс-мажорних обставин здійснюється в повному обсязі — 100% від вартості квитка, за виключеннями вказаними в пункті 2.2.1.4.

  5. ПОВЕРНЕННЯ ЗАБРОНЬОВАНИХ КВИТКІВ
  6. 3.1. У випадку повернення Відвідувачем заброньованих квитків, так само як і у випадку невикуплення заброньованих квитків, сплачені Відвідувачем грошові кошти за послугу бронювання не повертаються.

    3.2. При викупі раніше заброньованих квитків, повернення Відвідувачеві грошових коштів, сплачених ним в оплату вартості безпосередньо квитків, здійснюється в загальному порядку, встановленому цими Правилами.

  7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЦИХ ПРАВИЛ
  8. 4.1. За порушення Цих Правил на касирів Кінотеатру відповідно може бути покладена дисциплінарна і матеріальна відповідальність відповідно до положень чинного законодавства України.

    4.2. У випадку порушення Відвідувачем цих Правил та/або заборон, наведених у Правилах відвідування Кінотеатру «Sky», Відвідувачеві може бути відмовлено у поверненні та/або продажу квитків та товарів без будь-якого пояснення, а також випроваджено з території Кінотеатру.